CR szivattyú felújítás
Elromlott, nem működik, segítségre van szüksége?
Akkor jó helyen jár, hiszen a Common Rail szivattyú javítás, felújítás a mi szakterületünk.
Kérjen visszahívást, adjon meg néhány információt,
hogy megoldjuk a problémáját vagy kérdés esetén hívjon bizalommal.
Vállaljuk a nagynyomású szivattyúk bevizsgálását és javítását továbbá gyári új és felújított, valamint utángyártott új és felújított csere alkatrészek beszerzését személy- és haszonjárművekhez egyaránt.

Meghibásodásra utaló jelek:
- Ehosszas indítózás után is csak nehezen, vagy egyáltalán nem indul be (a szivattyú nem építi fel az indításhoz szükséges 250-300 BAR nyomást)
- Ekívülről üzemanyag szivárgás nyomai fedezhetők fel
- Eüzemi hőfokon a leállítást követően az autót nem lehet azonnal beindítani, csak miután visszahűlt
Meghibásodás okai:
- Ea szivattyú, a tengely vagy a ház kopása, bemaródása, aminek következtében fémreszelék jelenik meg az üzemanyagszűrőben és az üzemanyag rendszerben (ami sajnos az injektorok meghibásodását is okozza)
- Enem megfelelő minőségű üzemanyag használata
- Ehasználatból eredő kopás (a jelentős kilométer futás a nagynyomású szivattyú kopását eredményezi)
- Etömítetlenség
Így segítünk, hogy megoldódjon problémája
Keresse kollégáinkat bizalommal, hogy a lehető leggyorsabban
és a legnagyobb szakértelemmel oldjuk meg a felmerülő problémáját.
A javítás folyamata:
A megkeresést követően telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot, konzultálunk a hibáról, amelyek után leegyeztetjük, hogy hogyan kapjuk meg a hibás, rossz alkatrészt, megbeszéljük a szállítás vagy a személyes átvétel részleteit.
Az alkatrész beérkezése után elvégezzük a próbapadi tesztet.
A PRÓBAPADI TESZTET A BEÉRKEZÉSTŐL SZÁMÍTOTT 7 MUNKANAPON BELÜL TUDJUK ELVÉGEZNI!
(Ha a próbapadi teszt nem megfelelő eredményeket produkál, akkor szétszerelésre kerülnek)
A hibafeltárás eredményéről, illetve a javítás várható költségéről vagy (ha nem javítható a befecskendező) a csere alkatrészek áráról telefonon tájékoztatjuk.
- A javítás gyári alkatrészekkel és gyártói előírások szerint történik.
- A javítás előtti és utáni állapotról mérési jegyzőkönyvet adunk.
Ha a javítást választja, a folyamat csak az Ön jóváhagyása után indul és 7 munkanapot vesz igénybe.
A javítás befejeztével következik egy újabb próbapadi teszt, ahol meggyőződünk arról, hogy az befecskendezők hibamentesek és visszaszerelhetők.
(A PD elemek a javítást követően nem kapnak IMA kódot, a finomhangolást, a beszerelést követően az ECU automatikusan elvégzi.)
Értesítjük amikor elkészült a javítás, és az alkatrészek csomagolásra készek.
Egyeztetünk a szállítással vagy a személyes átvétellel, illetve a fizetéssel kapcsolatban.
ABBAN AZ ESETBEN, HA FUTÁRSZOLGÁLATTAL KÜLDJÜK VISSZA AZ ALKATRÉSZEKET ÉS UTALÁSSAL FIZET, CSAK AZ ÖSSZEG BEÉRKEZÉSE UTÁN ADJUK ÁT A CSOMAGOT SZÁLLÍTÁSRA!
Ha személyesen adja le a befecskendezőket, a bevizsgálás díját átadáskor szükséges fizetni! Amennyiben ennek nem tesz eleget, a méréseket az összeg beérkezéséig nem áll módunkban elvégezni!
Személyautók Bosch, Delphi, Siemens VDO (Continental) és Denso nagynyomású szivattyúinak bevizsgálása és javítása is elvégezhető.
Egyes típusoknál (Bosch CP1H) előfordul, hogy nem javítható mert az üzemanyag szivárgást a házon végig futó hajszálrepedés okozza (ez típus hiba volt a korábbi szériáknál, amit a későbbiekben javítottak). Ezekben az esetben a nagynyomású szivattyú cseréje jelenti az egyetlen megoldást.
Más típusú és gyártmányú Common Rail szivattyúk esetén leggyakrabban a mechanikus alkatrészek kopásából adódik a meghibásodás. Ez lehet a ház kopása, tengelytörés, bemaródás. Javításuk legtöbb esetben lehetséges, de előfordul olyan mértékű hiba vagy kopás, ami miatt nem gazdaságos a javítás vagy egyáltalán nem is javítható a szivattyú.
Hibaforrás lehet még a mennyiségszabályzó és a nyomásszabályzó szelep is. Ezeket cserélni kell, javításuk nem lehetséges.
Teherautók, kamionok, buszok és munkagépek korábbi üzemanyag rendszereinél elektronikus és mechanikus adagolókat használtak, természetesen ezeknél is elvégezhető a javítás mind elektronikus, mind mechanikus meghibásodás esetén.
Napjainkra azonban már a közepes és nagy teljesítményű dízel motoroknál is a Common Rail technológiát alkalmazzák, így nagynyomású szivattyúkat is. Vannak kisebb-nagyobb eltérések a személyautók szivattyúihoz képest, (például az előállított nyomást és a maximum szállítási mennyiséget illetően, továbbá haszonjárművek CR szivattyúi között a tüzelőanyag kenésű mellett vannak külső olajkenésűek is) a működési elv azonban megegyezik. Javításuk gyári alkatrészekkel lehetséges, azonban itt is előfordul olyan mértékű hiba vagy kopás, ami kizárja a javítást.
Garancia
1 ÉV GARANCIÁT VÁLLALUNK A JAVÍTOTT ÉS A MEGVÁSÁROLT ALKATRÉSZEKRE EGYARÁNT.
A garancia feltétele:
A javított vagy megvásárolt alkatrészek beszerelése előtt az üzemanyag rendszer tisztítását el kell végezni!
Tisztítani kell az üzemanyag csöveket, nagy figyelmet fordítva az üzemanyag tartály tisztítására, valamint az üzemanyag szűrő cseréjét el kell végezni!
A garancia igény benyújtásához a fent említett tisztítási folyamat elvégzését, valamint a szakszerű beszerelést igazoló számlát mellékelni kell mind a felújított, mind pedig az új vagy csere alkatrészek esetén!